Příběh e-shopu Alfie Store: jak se dětské kresby dostaly od stěn vlastního bytu až na oblečení zákazníků

Dětské malůvky na zdi určitě známe všichni, ať už jako jejich tvurci před pár desítkami let nebo i jako jejich "ničitelé", kteří je musí opět znovu přemalovat na bílo. Co když ale chcete tato umělěcká díla uchovat? Přesně tuto otázku si položila Romana Sklář - zakladatelka a majitelka e-shopu Alfie Store.

Nápad s personalizovanými výšivkami obrázků dětí je úžasný, jak ale vznikl? A jak vzniklo jméno e-shopu?

Jsem kreativní duše a vášnivá tvůrkyně, kdy od mého dětství objevuji svět tvoření. K založení Alfie store mě ale inspiroval o mnoho let později můj syn a jeho kreativní výtvory na stěnách našeho bytu. Rozhodla jsem se, že některé z těchto kreseb si uchovám, ale jak? V krabici se spoustou dalších výtvorů,to nebylo ono, tak vznikl tento projekt. Udržitelné oblečení, výšivka, která vydrží léta a jedinečný originál plný emocí, to bylo ono!

Jméno eshopu vzniklo díky mému synovi Alfrédovi, kterému neřekneme jinak než Alfie a bez něj by nic z toho nebylo.

Máte mezi produkty nějaký úplný hit, který je ve většině objednávek? (například které motivy v nášivkách vedou?)

Absolutní hit je jakékoliv oblečení pro muže.Protože my ženy rády děláme radost dál, takže vyšívám hlavně pánské trička a mikiny a pak mám hroznou radost, když se mé zákaznice vrací a nechají si vytvořit i něco pro sebe. Motivy jsou tak jedinečné, že žádná z nich není stejná a to na své práci miluji, ta kreativita dětí s každou jednou objednávkou, kdy vždy někdo překvapí. :)

A co kolekce "Nemám nervy"? Za mě úžasná a viděl bych to jako skvělé kancelářský dresscode!

Tato kolekce vznikla díky dcerce od mé kamarádky, která tuto větu používala a jako první prototyp nosila ona, ale byla to tak úderná věta, že jsem z toho udělala i produkty na e-shopu, které jsou úspěšné a ženy si je rády objednávají a nosí hlavně na taškách a mikinách. :) 

Jaké byly Vaše začátky s e-shopem? Byli jsme první platforma, na které jste byla?

Ano, Upgates byla první platforma, na které jsem byla, a to z jednoduchého důvodu, protože jsem chtěla co nejjednodušší proces objednávky a hledala doplněk na e-shop, který zvládne nahrát i více, než jeden obrázek do objednávky a na žádné jiné platformě to předtím nešlo.

Takže kromě tohoto doplňku, který mi museli nahodit programátoři, jsem si celý e-shop nastavila a vytvořila sama.

Jak jste vlastně s Upgates spokojena?

Nadmíru. Vše mi funguje jak má. Teď mám změněný doplněk na nahrávání obrázků, který jsme tento týden nasadili a zase to e-shop posunulo o krok dopředu a věřím, že i pro mé zákazníky to bude jednodušší, celý proces objednávk. Díky mému e-shopu jsem si uvědomila, že je to nekončící cesta novinek, aktualizací, změn, která mě baví. A poměr cena/výkon je nesrovnatelný s konkurencí.

Jaké máte s e-shopem plány do budoucna?

Aktuálně mě čeká nasadit kompletní nové texty na e-shop, ještě jednodušeji a přehledněji udělat zákazníkovi proces objednávky, včetně všech otázek, které k objednávce má. Vše chystám už teď, abych byla připravena na vánoční sezónu, která se nezadržitelně blíží.

Další článek
Příběh e-shopu Německá Drogerie: migrace e-shopu se dá zvládnout i za týden. Ztráta pozic ve vyhledávání byla minimální